Η εισαγωγή στο δεύτερο τμήμα δεν προχώρησε τόσο γρήγορα όσο θα ήλπιζα. Αυτό το τμήμα έφτασε μόνο στο να "ζωγραφίσει" πάνω στις εικόνες των ηρώων (sprites) και των φόντων ενώ δεν προγραμμάτισε καθόλου.
Γι' αυτό τον λόγο ετοίμασα για την επόμενη φορά ένα φύλλο εργασίας που εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό με το scratch.
Δεδομένου ότι οι εργασίες που φτιάξανε οι μαθητές σήμερα δεν περιλάμβαναν προγραμματισμό δεν ανέβασα κάποια στο scratch.mit.edu.
Επίσης, ο μαθητής με την δυσλεξία δεν έδειξε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εφαρμογή. Ενώ και πάλι οι περισσότεροι μαθητές διαλέξαν την εκδοχή των greeklish.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου