Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Μεθοδολογικά

Στο ιστολόγιο αυτό περιγράφω μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσω το Scratch σε μια σχολική τάξη. Μεθοδολογικά, η προσπάθεια αυτή μοιάζει με έρευνα δράσης. Η έρευνα δράσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί

για την εξέλιξη των ήδη εργαζόμενων εκπαιδευτικών - βελτίωση των δεξιοτήτων διδασκαλίας , ανάπτυξη νέων μεθόδων μάθησης, ανάπτυξη της αναλυτικής ικανότητας, ανύψωση του επιπέδου αυτογνωσίας. (Cohen-Manion, Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Εκδόσεις Έκφραση, Σελ. 271)


Αυτή τη μέθοδο προσπάθησα να εφαρμόσω ωστόσο, κάνοντας την αυτοκριτική μου, κατάλαβα ότι οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιήσα μέχρι τώρα δεν ήταν αρκετές, κατά συνέπεια οι επόμενες δραστηριότητες δεν βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό στα συμπεράσματα των προηγούμενων.

Η προσπάθεια αυτή οδεύει προς το τέλος της, αφού θα δώσω τις τελευταίες δραστηριότητες με έτοιμους ήρωες (sprites) και κάποια δομή είτε συνθήκης είτε επανάληψης. Όλα τα έγγραφα θα τα ανεβάσω σε επόμενα post.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"The role of the educator is to teach children, not subjects." J. H. Pestalozzi