για την εξέλιξη των ήδη εργαζόμενων εκπαιδευτικών - βελτίωση των δεξιοτήτων διδασκαλίας , ανάπτυξη νέων μεθόδων μάθησης, ανάπτυξη της αναλυτικής ικανότητας, ανύψωση του επιπέδου αυτογνωσίας. (Cohen-Manion, Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Εκδόσεις Έκφραση, Σελ. 271)
Αυτή τη μέθοδο προσπάθησα να εφαρμόσω ωστόσο, κάνοντας την αυτοκριτική μου, κατάλαβα ότι οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιήσα μέχρι τώρα δεν ήταν αρκετές, κατά συνέπεια οι επόμενες δραστηριότητες δεν βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό στα συμπεράσματα των προηγούμενων.
Η προσπάθεια αυτή οδεύει προς το τέλος της, αφού θα δώσω τις τελευταίες δραστηριότητες με έτοιμους ήρωες (sprites) και κάποια δομή είτε συνθήκης είτε επανάληψης. Όλα τα έγγραφα θα τα ανεβάσω σε επόμενα post.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου